Všechny funkce pro vaše profesionální rezervace
Flexibilní rezervace
Přizpůsobte si systém tak jak potřebujete.
Synchronizace s kalendáři
Kombinovat dostupnost z jiných kalendářů
Platby
Nastavení cenových pravidel, propagačních akcí a slev
Notifikace
Upozornění e-mailem a SMS zajistí, že nikdo nezapomene.
Přístupy uživatelů
Máte plnou kontrolu nad tím, co kdo může vidět a dělat.
Vzhled na míru
Přizpůsobte si vzhled a vyžádejte si víc informací
Integrace s vaším webem
Vložte svůj rezervační rozvrh na svůj web.
Integrace
Propojte se svými stávajícími aplikacemi a softwarem.
Reporting
Získejte přehled o vašich rezervacích
Bezpečnost
Vaše data jsou v bezpečí a v souladu s GDPR
Flexibilní rezervace
Přizpůsobte si proces rezervací podle svých představ
- Uveďte, jak dlouho dopředu si mohou zákazníci rezervovat nebo zrušit schůzku a kolik jich mohou mít.
- Umožněte uživatelům provádět opakované rezervace nebo po nich požadovat, aby se přihlásili do celé řady lekcí najednou
- Vyhněte se schůzkám bez pauzy a mezi schůzkami si nastavte automatickou přestávku
- Používejte čekací listiny, abyste maximalizovali využití kapacity
- Kombinováním více kalendářů dohromady získáte pokročilé možnosti rezervací
Synchronizace s kalendáři
Kombinujte dostupnost z jiných kalendářů
- Připojte svůj Google kalendář, schůzky v něm budou se zobrazí jako obsazené místo v SuperSaaS
- Zobrazte své schůzky v externím kalendářovém programu, jako je Microsoft Outlook, nebo Kalendář v telefonu
- Dostupnost v jednom rezervačním rozvrhu může být propojena s dalším rozvrhem a získáte tak pokročilé možnosti nastavení
- Přidávejte přílohy iCal k potvrzením rezervací, aby si je uživatelé mohli snadno přidat do svého kalendáře
Platby
Nastavte pravidla pro stanovování cen, propagační akce a slevy, abyste podpořili prodej
- Integrujte si platby přes PayU nebo Stripe, nebo si placení zpracujte sami
- Vytvořte pravidla pro stanovování cen, aby cena rezervace závisela na její délce, dnu rezervace, času zahájení rezervace atd.
- Použijte funkci eshopu k prodeji kreditu, který lze použít pro prodej permanentek
- Nabízejte časově omezené slevy v procentech nebo s pevnou částkou nebo si nastavte slevy pro rezervace vytvořené v konkrétní dny.
Potvrzení & Připomínky
Upozornění e-mailem a SMS zajistí, že na rezervaci nikdo nezapomene
- Automaticky posílejte e-maily nebo SMS připomínky zákazníkům v určitou dobu před plánovaným časem schůzky
- Po schůzce posílejte follow-up emaily, abyste sdíleli relevantní informace, vyžádali si zpětnou vazbu nebo generovali zákaznické recenze
- Přizpůsobte si oznámení a připomínky podle podmínek rezervace ve svém rozvrhu
- Nechte si posílat potvrzovací e-maily nebo SMS pokaždé, když někdo přidá rezervaci do rozvrhu
Vzhled na míru & Formuláře
Přizpůsobte si rozvržení a zeptejte se na informace, které potřebujete jako součást rezervace
- Nastavte rozvržení svého rozvrhu rezervací tak, aby odpovídalo stylu vašich vlastních webových stránek pro konzistentní vzhled
- Odstraňte zmínky o SuperSaaS, aby vaši zákazníci nebyli zmateni
- Zobrazte svůj rozvrh podle dne, týdne, měsíce nebo ve formátu seznamu podle typu rezervací, které nabízíte
- Vyberte si z 34 jazyků, 26 měn a všech světových časových pásem
Integrace do webu
Integrujte si rezervační systém na váš web
- Bezproblémově a snadno integrujte rezervační systém na svůj web pomocí JavaScriptu nebo WordPressu
- Navrhněte si vlastní tlačítko „Rezervovat“ a přidejte jej na svůj web, abyste mohli přijímat rezervace
- Použijte svůj vlastní název domény v adrese rezervačního systému a k zasílání potvrzovacích e-mailů
- Pošlete odkaz na rozvrh e-mailem nebo jej vložte na X/Twitter nebo Facebook, pokud nemáte své webové stránky
- Použijte bezplatný modul pro WordPress, Wix, Joomlu a Drupal k automatickému přihlašování (Single Sign On) uživatelů těchto systémů
Integrace
Propojte plán schůzek s vašimi stávajícími aplikacemi a softwarem
- Automaticky přidejte odkaz na Zoom nebo Google Meet k virtuální schůzce
- Propojte svůj rozvrh SuperSaaS s jinými systémy prostřednictvím webhooků nebo našeho rozhraní API
- Pomocí integračních nástrojů třetích stran, jako je Make a Zapier, se připojte ke svým stávajícím platformám včetně Slacku, MailChimpu, Fakturoid, iDokladu atd.
- Pokud váš web již má svůj vlastní přihlašovací systém, můžete klienty přihlásit přes naše rozhraní API, takže se nemusí přihlašovat dvakrát.
- Přidejte svůj vlastní kód JavaScript na své rezervační stránky, jako je integrace Google Analytics nebo livechat
Nastavení přístupu
Máte plnou kontrolu nad tím, kdo co může vidět a dělat
- Určete, kdo má přístup k rezervačnímu rozvrhu a které podrobnosti uvidí na úrovni skupiny nebo uživatele
- Uveďte, kteří členové týmu mohou vytvářet, aktualizovat nebo mazat rezervace a kdy tak mohou učinit
- Jednejte jménem uživatelů a blokujte nebo odblokujte uživatele
- Přidejte pole pro dohled, které mohou prohlížet a upravovat pouze oprávnění uživatelé
Reporting
Získejte přehled o vašich rezervacích
- Dostávejte denně e-mailem přehled aktivit, abyste pochopili trendy v rezervacích
- Zobrazte si historii zákazníků a nadcházející aktivitu
- Importujte a exportujte uživatelská data v různých formátech. Stáhněte si přehled rezervací v tisknutelných formátech pro offline použití
- Exportujte informace o rezervaci do programů, jako je Excel, a vytvořte si vlastní přehledy
- Přidejte kódy produktů do nabídek pro snadné zpracování v back office
Bezpečnost & Spolehlivost
Vaše data jsou v bezpečí a váš plán je vždy k dispozici
- Provozuschopnost přes 99,99 %
- Plně v souladu se všemi nařízeními GDPR pro ochranu osobních údajů
- Ovládejte přístup k online rozvrhu rezervací pomocí IP adresy, e-mailové adresy, sdíleného hesla a dalších
- Přidejte kódy produktů do výběrových nabídek pro snadné zpracování v back office