Děláte weby? Rozšiřte svoje produktové portfolio s naší službou
Co budete účtovat svým klientům je na Vás.
Reseller může nabízet náš rezervační systém pod svou značkou jako součást svých služeb. Jako reseller se staráte o počáteční nastavení klientských účtů, stejně tak jako o fakturaci, zákaznickou podporu a další doprovodné služby. Pokud máte zájemce o rezervační systém a chcete zákaznickou podporu a fakturaci nechat na nás, tak se podívejte na affiliate program.
Proč s námi spolupracovat?
Vlastní business model
Můžete si vybrat svůj vlastní business model – pomáhat pouze s nastavením až po tvorbu komplexního webu, kde bude náš systém pouze menší částí.
20% sleva
Získáte 20% slevu z našich cen, bez poplatku za registraci v programu
Flexibilní ceny
Co budete účtovat svým klientům je čistě na vás. Obdobné služby stojí 750 až
3 750 Kč na měsíc s dalšími poplatky za nastavení a další služby.
White label
Rezervační systém může fungovat jako white label bez zmínky o SuperSaaS a my budeme komunikovat pouze s vámi.
Jak to funguje?
Reseller má jeden účet pro sebe (může to být bezplatná verze) a další účet pro každého svého zákazníka. Může tak dát svým zákazníkům administrátorská práva k jejich účtům. Zákazník si tak může změnit heslo nebo název účtu a reseller bude mít k účtu stále přístup ze svého ovládacího panelu.
Nastavení reseller účtu
- Vytvořte si běžný účet v SuperSaaS pokud ho již nemáte (může to být bezplatná verze). I když je to možné, tak ze zákazníkova účtu nedělejte reseller účet – znemožnilo by vám to skrýt naší značku a mít plnohodnotný „white label“.
- Váš účet v SuperSaaS si převeďte na reseller účet pomocí tlačítka „Stát se resellerem“ viz níže. Následně v pravém menu v SuperSaaS uvidíte ovládací panel pro partnery. Na této stránce si můžete vytvářet účty pro klienty, přidat si tam stávající účty a možnost přihlášení k zákaznickým účtům. Stát se resellerem
Připojit zákazníkův účet
- Vytvořit prázdný účet pro zákazníka V ovládacím panelu pro partnery klikněte na „Nový klient“, vyplňte potřebné údaje a zvolte „Vytvořit účet“. Pokud zadáte email, který ještě nebyl použit v našem systému, přijde na něj email s aktivačním odkazem.
- Připojte existující účet. V ovládacím panelu pro partnery vyplňte „Název účtu“ a „Heslo“ a potvrďte tlačítkem „Přidat existující účet“.
Nastavení zákazníkova účtu
- Přihlášení k účtu zákazníka. Jakmile si v ovládacím panelu pro partnery přidáte zákaznický účet, tak se k němu můžete přihlásit s tlačítkem V pravém horním rohu uvidíte „přihlášen jako reseller“.
- Nastavení zákazníkova účtu. Zákazníkům nastavte účet dle jejich přání. Na stránce s dokumentací najdete detailní popis všech nastavení rezervačního systému.
-
Odstranění zmínek o značce SuperSaaS. Jakmile se zákaznicky účet spojí s reseller účtem tak z něj zmizí všechny odkazy na SuperSaaS. Několik nastavení můžete změnit sami:
- Můžete použít vlastní doménu místo supersaas.cz. Pokud tedy nechcete aby naše doména byla pro zákazníky viditelná, tak potřebujete doménu pro každý zákaznický účet. Mohou to být subdomény (domény třetího řádu) jako zakaznik1.vasedomena.cz a zakaznik2.vasedomena.cz
- Nahrazení favicony. Favicona je malá grafika v některých prohlížečích napravo od URL adresy. Můžete ji nahradit svou vlastní.
- Změna odchozí emailové adresy. Výchozí adresa je „Od“ neodpovedat@supersaas.com, ale může být nahrazena adresou klienta (administrátora). Pouze v hlavičce emailu musí být informace, o odeslání z našich serverů, aby neskončil v spamu. Ale k dispozici máme i pokročilejší řešení, kde informace o našich serverech není.
- Volitelně můžete přidat logo zákazníka a změnit barevné schéma, které se hodí k jeho firemnímu stylu.
Všechna tato nastavení se dají provést po kliknutí na tlačítko Nastavení vzhledu , dokumentaci najdete na v návodu na nastavení vlastní domény obsahuje detailní popis. Všechna tato nastavení jsou dostupná pouze, když jste přihlášeni jako reseller. Zákazník tyto nastavení nevidí a nemůže je změnit.
Pokud Váš klient klikne na odkaz „Nápověda“ během přihlášení na administrátora, tak se mu zobrazí informace o podpoře z Vašeho reseller účtu. Proto si vyplňte své kontaktní informace na stránce Nastavení vzhledu ve vašem reseller účtu.
- Vše vyzkoušejte. Přihlašte se jako váš klient, abyste si ověřili, že vše funguje tak jak má.
Předání přístupu klientovi
Jakmile jste spokojeni s nastavením, tak na stránce „Informace o účtu“ změníte email na ten zákazníkův a předáte mu přihlašovací jméno a heslo. Zákazník se může přihlásit na stránce supersaas.cz, pokud jste mu nastavili jeho doménu třetího řádu (typu rezervace.domena.cz) tak se může přihlásit na ní. (v tomto případě nepotřebuje celou URL adresu – stačí tato doména – přesměrování na rozvrh proběhne automaticky)
Pokud chcete odkázat na konkrétní rozvrh, tak celou URL najdete v administraci v záložce „Přehled“. Odkaz na přihlášení se pak nachází vpravo nahoře.
Pokud chcete někoho nasměrovat rovnou do administrace (ne přes stránku s rozvrhem), tak mu stačí poslat adresu přímo na Ovládací panel:
www.supersaas.cz/dashboard
Platba za služby
Když vytvoříte klientské účty, tak běží v bezplatné variantě s omezením na 50 rezervací. U každého účtu se tlačítko „Začátek zkoušky zdarma“, které nastaví plnou verzi systému na 7 dnů. Umožňuje to tak předvést zákazníkovi systém bez reklam a bez omezení včetně synchronizace. Tlačítko je možné využít pouze jednou.
Reseller platí za rezervační systém obdobně jako běžný zákazník (ale se sníženou cenou). Jak reseller bude fakturovat svým zákazníkům je na něm. Může si zvolit svou vlastní cenu bez ohledu na rozdělení variant u SuperSaaS.
Pokud klient přesáhne limity stávajícího předplatného tak přijde notifikace na adresu administrátora za resellera a v kopii přímo resellerovi. Reseller může využít jakoukoliv variantu předplatného u SuperSaaS, pro změnu varianty je nutné být přihlášen jako administrátor.
Správa klientských účtů
Pro ukázku můžete mít zřízeno několik bezplatných účtů. Pokud některý z účtů již nepotřebujete, tak jej můžete smazat kliknutím na položku „Stav předplatného“ Na stránce pro partner také můžete klientský účet odpojit a tak se stane běžným účtem bez reseller slevy (pokud ho nepřipojíte k jinému reseller účtu).
Na stránce pro partnery si pomocí modré šipky můžete stáhnout seznam vašich klientských účtů do Excelu nebo CSV souboru. Rovněž zde můžete sloučit dva reseller účty do jednoho.